Blog

Personalizacja wydruku turek

Język drukarni

Zlecając utworzenie druku w doświadczonych firmach, możemy spotkać się z różnorodnymi wyrazami, którymi się w nich posługują. 
W ostatnim czasie korzystałam z usług jednej z nich. Chciałam wydrukować 100 wizytówek z prywatnym logo. Prosiłam o przypilnowanie ażeby wydruk miał prawidłowe dane. Trudno byłoby mi sprawdzić ręcznie 100 egzemplarzy wizytówek, czy nie zawierają literówek. Wtenczas pani pracująca w drukarni poinformowała mnie o nowiusieńkiej formie nanoszenia danych na druk. Personalizacja druku, albowiem tak się nazywa, to funkcja automatycznego nanoszenia danych za pomocą programu. Drukarnie używają z niej w szczególności przy: zaproszeniach, wizytówkach, kopertach, identyfikatorach, prezentacjach, fakturach, umowach, biletach, kuponach, dyplomach, certyfikatach i innych. Pomaga to dostosować się do zapotrzebowań użytkowników. Zapobiega prawdopodobnym błędom w tekstach. Dla drukarni jest to zarówno gospodarność czasu jak i pieniędzy. Stąd też miałam pewność, iż na wizytówki naniesione będą dane, zgodnie z moimi potrzebami. Tak też się stało. Innym razem spotkałam się z personalizacją druku przy zleceniu wykonania kalendarza z własnymi zdjęciami. Wystarczyło, że dostarczyłam bazę informacji i kalendarz był gotowy na drugi dzień.
Personalizacja druku to nowiuteńka technika, która zezwala na efektywne zagospodarowanie czasu pracy drukarni przy niskich sumptach. Za pośrednictwem dostarczenia właściwych informacji, można szybko wydrukować elementy, bez nadzorowania każdego arkusza z osobna. Wyklucza ona pomyłki, jakie zdarzają się w trakcie ręcznego wpisywania informacji przy każdym dokumencie. Termin ten pojawia się we wszystkich drukarniach, wykorzystujących współczesne metody druku.


Możliwość komentowania jest wyłączona.